Maleïts dilluns
Primer dia de la setmana i, com sempre a
aquestes hores és negra nit. Pesantor als ulls, sentiment de gansoner i
tot sembla perfectament conjuminat perquè l'esdevenir sigui una dissort. No
vull començar el dia. El que se'm dibuixa a la meva ment em desagrada i torno a
plegar les pipelles dels meus ulls.
Fins que sobtadament un
brogit esglaiador canvia les meves pretensions. M'alço a corre-cuita i
m'empolaino en un tres i no res. Enfilo la ruta. Diuen
que tots els camins duen a Roma però el meu sembla que només té un destí,
fatídic destí que em retindrà de sol a sol.
Tot avança i cada cop
les distàncies es sintetitzen com la polaritat dels imants, que
precipitadament s'acuiten per retrobar-se.
El que m'espera penso
que no pot ser bo però a ben segur que en perfet el jorn en podrem fer recapte
d'alguna cosa bona. Concorren les hores i
com recita la dita, el temps passa i la Joana balla.
Ja torno a ser a la meva
zona de confort. Esbufego profundament i m'estiro ben llarg al meu llit. Fixo
els ulls al sostre on s'il·lumina un univers que hi tinc dispersat. Començo a
meditar i a fer còmput. Arribo a la conclusió que avui sé el mateix que ahir,
però més u. Estic orgullós. Per tant, demà a pel més dos. Bona nit i tapa't.
Oriol, pel gansoner del meu fill i els seus cosins
P.D.:Tot plegat, som
dilluns 5 de novembre.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada