Falta la Blanqueta
Dimecres, el sol encara
no ha eixit, són tot just les sis. Segueix brusquejant de valent i
això em té amoïnat. Fa dos dies que el ramat no surt a péixer herba fresca.
Em dirigeixo cap el
cortiol, hi dono un esguard i miro que tot
estigui en ordre. Sembla que aquest llevantol va per
llarg. Els posaré farratge a balquena per uns quants dies. Faig
un recompte a bell ull com solo fer a diari i trobo a faltar la
Blanqueta, el xai que va néixer en una nit de forta borrufada. Això em deixa a can rumia i començo a cercar-la
furetejant qualsevol indret de l'estable.
Finalment la localitzo a recer sota un moble on ordenava els estris de fer orri a saber si a gratcient per recollir-se d'un gotimall que hi havia. La Blanqueta és molt murri!! La vaig prendre agombolant-la tot fent-li moixaines.
Finalment la localitzo a recer sota un moble on ordenava els estris de fer orri a saber si a gratcient per recollir-se d'un gotimall que hi havia. La Blanqueta és molt murri!! La vaig prendre agombolant-la tot fent-li moixaines.
I em vaig dir:
"Joanot, recorda que el fill de la gata, rates mata".
I és que la mare de la Blanqueta feia el mateix!
Oriol
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada