Sol, fas no sentir-me sol
Amic meu, no saps el que
t'estimo i t'arribo a necessitar.
Però tu mai has
prescindit al nostre encontre.
Amb tu mai em sento sol
perquè d'ençà una malura s'endugué
per sempre més m'estimada Teresina tu et fas presència.
Sento que estàs a punt
de renéixer, entrelluco la teva ombra
al final del callís.
Anhelo la teva arribada
amb pruïja i a despit de que endevino que avui portes per davant males
companyies. Panteix mentre no arribes
i et deseixiràs d'ells.
Però finalment has
arribat un moll, tanmateix ja ets aquí, com cada jorn, i t'eixutes prompte. D'ençà
que et vaig veure per primer cop no m'has fallat jamai. Mon avi ja me'n feia rondalles, de tu.
Quan ens trobem
d'enfront sempre fem platxèria com si
talment envistéssim. Però és tan sols
una necessitat eternal, com talment amb la Teresina.
Sé que a l'hora de
sempre hauràs de fer camí a l'altre cap de món, ben lluny, però tornaràs.
Amb tu sento la Teresina
més propera que mai i per això et venero i et requereixo.
Et veig petit a l'horitzó i ja espero el demà. Ja em sento de nou
sol, però sol, també t'estimo.
Oriol
P.D.: avui, sense bus
Oriol
P.D.: avui, sense bus
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada